неделя, 29 август 2010 г.

На кафе... с Лина

Днес пак ще пием кафе, но този път в приятната компания на Just Lina от l is for lina. Натъкнах се на нейния блог съвсем случайно и макар, че  съществува от скоро по някакъв начин успя веднага да ми привлече вниманието. Може би защото е пълен с малки и интересни иде, по които аз толкова много си падам:)

А може би, защото с Лина имаме толкова много общи неща. Любовта към четенето, пътуването, зеленият начин на живот, природата, готвенето и разбира се не на последно място, страстта към измислянето на нови неща, които да сътвориш със собствените си ръце.

Никога не съм се срещала с нея, дори не съм говорила с нея, но по един или друг начин ми стана невероятно симпатична със стремежа си към прости и изчистени неща,  креативност и естетика.
Мисля, че каквото и повече да кажа, ще е излишно, така че - запознайте се с Just Lina  от lisforlina.blogspot.com


☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼
 

Преди всичко и най-важно : искам да благодаря на Лулу за поканата в нейният страхотен блог. За мен е голяма радост и чест да и гостувам защото е истински професионалист в това което прави.  Не се познаваме лично, но тя е от типа хора, който се харесват от първият път, ей така непринудено се харесват. Голямо благодаря за поканата и милият жест!

Аз съм Just Lina – (така излизам в коментарите) и just пред името ми е много на място защото вярвам, че колкото по-простички и изчистени са нещата около нас толкова по-добре (съвсем естествено почти никога нищо не е простичко). Започнах да правя блог защото ми се иска да кажа и покажа толкова много, а по някога няма на кого (или има ама пък : „точно сега не ми се слуша ”). Сега имам на кого  на lisforlina.blogspot.com (Б.Р. и на всички нас, които имаме удоволствието да те четем:)))

Аз съм ‘мама’ 

Обичам градината си...



Обичам да чета…огромна моя страст, която граничи с безумие (тук снимка няма защото се опасявам, че ако трябва да снимам всичките си книги, трябва да ги изкарам на двора, нещо за което точно сега нямам много време, а да снимам няколко си е чиста дискриминация:). Особено пристрастена съм към детските книги и към книгите на кулинарна тема – ревнив колекционер съм и на двата типа.

Обичам да пътувам, същински номад съм (и тук снимки няма защото са безброи и всичките – любими).

Обичам старинните  вещи (под старинни разбирайте често пъти събрани от някой боклук), защото са пълни със спомени. Грижливо си ги събирам, реновирам и им давам място в моят дом (благодаря на Господ, че живея в къща, която побира всичките ми ‘намерени’ вещи).  Както се казва в една моя любима детска книга – аз съм нещотърсач.

Обичам да правя неща с ръцете си и под неща разбирайте копане, боядисване на стени, претапициране ,шиене, рисуване, моделиране, (първите три за радост на мъжът ми)


...всичко което правя с двете си ръце ме зарежда с положителни емоции и ми дава неповторимо усещане за полезност . Една моя любима художничка казва, че човек всеки ден трябва да ‘измайсторявя’ по нещичко и наистина е така. Сетивата и умът трябва да бъдат тренирани грижливо всеки ден.  Досегът с всеки вид изкуство е зареждащ, а радостта от крайният резултат е сладка, сладка... (особено при кулинарните изкуства:)

Обичам думата ‘красиво’ отнасяща се към всичко – красиво подредена маса, красива чаша, картина, съдинка, гледка, усещане, дреха, мебел, градина, цвете, блюдо, снимка, материя.  Вярвам, че красивото е начин на живот и че  вкусът към естетиката се възпитава. Ако се научим да се само заобикаляме, с красиви неща и положителни емоции, светът ще е едно по-приятно място за живеене.  На това се опитвам да уча и дъщеря си.

Никога няма да се уморя да ‘проповядвам’ ползата от ‘зеленият’ начин на живот, защото природата и вселената не са с безгранични запаси и наистина, ама наистина трябва да се опитваме да даваме своят принос за тяхното опазване. Накратко : събирайте разделно, пазарувайте в торби от плат, карайте колело (освен ако не сте обвързани с шаващ и плачещ вързоп като мен:), отглеждайте подправки и растения, засаждайте дръвчета, НЕ купувайте живи елхички за Коледа (усещам укор в погледите)...ОБИЧАЙТЕ природата за да ни обича и тя !

Обичам да съм любопитна – най-прекрасното и полезно качество на света. Да си любопитен, но, не тип ‘видях съседката да се целува с един ама не беше мъжът и”. Говоря за позитивното любопитство, това което те кара да се ровичкаш в най-различни интересни неща, това което те кара да изпробваш нови техники, да откриваш всеки ден по нещичко, което да те провокира и изненадва. 

Когато имам шанс –  готвя! Много обичам даже. Напоследък съм леко възпрепятствана от една дама, която ангажира вниманието ми (за мое най-огромно щастие), но когато ми се отдаде възможност, истински се забавлявам в кухнята.


Моркови със зехтин на фурна
Прекрасно е, когато имаме градина, от която да "откъснем" вечерята си. Зехтин и пармиджано са в допълнение със зеленчуците. Вкусно, леко и много полезно хапване.

Надявам се, че ще ви бъде любопитно заедно с мен
 
Enjoy…

13 коментара:

  1. Още една,от гостите при теб,Лулу,интересна дама-чиито коледни ръкавички много ме умилиха,тук също ще кажа"Браво,Лина!",а в обществото на Картичкофуриите откривам много достойни българки,така че ,ако решиш,Лулу-работа ти се отваря!Поздрав и на двете!!!Успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Лулу,
    прекрасни неща сътворявя твоята гостенка. Мога си да представя зашо сте си "паснали" от първия прочит. Интригуваща, завладяваща и естествена личност. Поздравления и за двете ви :)

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна гостенка си имаш.
    Желая ти хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасно, "just" as usual. Наистина много ме радва всяка публикация и я чета с огромно удоволствие! Много хубава седмица и на двете ви желая! :))

    ОтговорИзтриване
  6. Хубав, нов блог си ни показала, Лулу, ще го следя с удоволствие. Ръкавичките са много сладки и закачливи, поздравления, Лина!

    ОтговорИзтриване
  7. lulu, благодаря ти за това представяне на Лина. Открих много интересни и красиви неща в блога й, много ми харесаха морковите, приготвени с малко от листата, както и нещата, за които е писала по-горе. Имам само един въпрос, защо да не купуваме жива елхичка. Миналата година купихме и я засадихме успешно на вилата на свекър ми. Иначе, много красиво и абсолютно ЗА зеленото ежедневие. Поздрави и на двете ви!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря на всички за милите думи ! Огромно благодаря на Lulu за поканата.

    Прекрасна седмица на всички!

    ОтговорИзтриване
  9. Попаднах съвсем скоро на блога на Лина, изключително интересни идеи и материали открих!:-) Поздрави и на двете ви!

    ОтговорИзтриване
  10. Лулу, много интересна гостенка имаш днес! :) Много ми харесаха ръкавичките, Лина, златни ръце имаш!
    Поздрави и за двете ви!

    ОтговорИзтриване
  11. Обожавам този пост - толкова много любов лъха от него! Лина е прекрасен човек - позитивна, творческа и дейна личност. Човек, на който се възхищавам неимоверно.

    ОтговорИзтриване
  12. Много приятно интервю :)) Лулу блогът ти е страхотен (вляза бли над 10 пъти в един блог за 24 часа,значи ми е влязъл под кожата :)

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...